Get yours at MiniMobs.com

...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

Opis bloga

slike,pjesme i jos mnoge druge stvarcice.

LINKOVI

Counter

Ime: Tomislav
Prezime: nije važno
Volim: cure, glazbu i još puno toga
Slušam: narodnjake i ostale pjesme
Naj pjevačica: ------------

zanimljiv
odlican

UUUUU

koji ti je najbolji pjevac ?
Tony Cetinski

NEDA UKRADEN
DANIJELA MARTINOVIC

HA HE HA

Najgori predmet u jebenoj skoli ?
hrvatski jezik
matematika
kemija
fizika
biologija
povijest

pollcode.com free polls

Najbolja humoristicna serija ?
rat u kuci
puna kuca
sam svoj majstor
za istim stolom

pollcode.com free polls

Koji ti je najbolji TV program ?
RTL
Nova TV
HRT 1
HRT 2

pollcode.com free polls

10 ZAPOVIJEDI ZA LIJENČINE !!!

1. ne čini danas ono što možeš sutra

MARKIRANJE:bez traga

nedjelja, 12.10.2008.

kino

...jučer smo ja i moja sestrična i prijatelji išli u kino gledati filim zohan je zakon ...film je bio preeeeeeeeeeeeeodličan i ludo smo se zabavili...he he ...ljudi komajte ovo je zadnji post moram imat 100 komova da napišem sljedeči postttttt....uživajte i ugodnu zabavu....

komentiraj (8) • printaj#

nedjelja, 05.10.2008.

post

...ljudi samo da vam neš kažem...moram imati 100 komova da napišem novi post ako vi to želite..stoga se požurite s komanjem...he he ...pozzzzzzzzzz...ugodnu zabavu vam želim...

nedjelja, 28.09.2008.

Zagrebački velesajam-EKO -ETNO

19.RUJNA.2008 U 6 SATI UJUTRO KRENUO SAM ZAJEDNO SA RAZREDOM NA ZAGREBAČKI VELESAJAM.PUTOVALI SMO MALO DUŽE OD 2 SATA ALI JE U BUSU BILO JAKO ZANIMLJIVO I PREEEEEEEE ODLIČNO.LUDO SMO SE ZABAVLJALI I JEDNOSTAVNO UŽIVALI ŠTO SE NALAZIMO JAKO DALEKO OD ŠKOLEEEEEE.JUPIII..HE HE ,,KADA SMO DOŠLI RAZREDNICA NAM JE PODJELILA ULAZNICE KAKO BI MOGLI UČI..MISLI DA JE TO OČITO I DOVOLJNO JASNO...HE HE...HI HI ...RAZGLEDAVALI SMO RAZNE IZLOŽBENE PREDMETE ALI NAM JE NAJVIŠE ZA OČI ZAPAO GRUDNJAK KOJI KOŠTA 300 KUNA NA KOJEM JE UVEZEN ZLATOVEZ.HE HE ... HI HI...NAKON 12 SATI KRENULI SMO U MUZEJ MIMARA U KOJEM NAM JE JAKO BILO DOSADNO.NO MI SMO I TO PREŽIVJELI I PONOVO SE VARTILI U BUS I NASTAVILI SE LUDO ZABAVLJATI.DO ĐAKOVA SMO PUTOVALI NEŠTO VIŠE OD 3 SATA ALI NAM JE BILO JAKO ZABAVNO I PRE ODLIČNOOOOOOOO . JA SAM SE JAKO LJEPO PROVEO I ZABAVIO..HE HE .. NEZNAM ŠTA DA VAM VIŠE NAPIŠEM SAM DA UŽIVATE I DA SE LUDO PROVODITE KO I JA ...HE HE SVE NAJBOLJE ...HE HE EH EH EHEHEH E H EH E E E HE HEH

Free Widgets

komentiraj (9) • printaj#

nedjelja, 03.08.2008.

Dolazak Željke s mora

Jučer ja i moja frendica Laura krenuli smo prema željezničkom kolodvoru dočekati Željku.Ja sam ju nazvao i pitao kad stiže i jel će doć vlakom.Ona mi je rekla da nju teta vozi s mora u Đakovo.A ja i Laura smo se vratili i dočekali Željku pred njezinom kućom.A jebiga zajebala nas je .... ha ha ha....Laura komajjjjjjjjjjjjj........

komentiraj (4) • printaj#

petak, 01.08.2008.

Pozzz narode !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Danas je bilo super.Sestrična je danas bila kod mene i bilo je odlicno.Zajebavali smo se, tukli se i gledali NMK.MISLIM ONO KOMA ČOEČEEE....
POZZZZZZZZZZZ
...............KOMAJTE.............

komentiraj (1) • printaj#

utorak, 29.07.2008.

Eo vratio se u kuću bio malo vani karto se sa kolegama i kolegicama i bilo je super. Priznajem da sam izgubio ali jebiga to je samo igra.Drugi put cu mozda ja pobjedit.Tko zna pozzzzzzzzzzzzz...cujemo se...KOMAJTE.....POZZZZZZZZZZZZ...

.......................KOMAJTE.............................

Ekskurzija Sv. Filip i Jakov 26.-30.06.2007

PRVI DAN
Pokret
Napokon je došao dan koji smo tako željno iščekivali. U ranim jutarnjim satima s punim torbama i kovčezima, roditelji su nas dopratili pred đakovački DVD. Kada smo svi bili na broju , skupa sa razrednicima i ravnateljem, ušli smo u autobus. Budući da učenici 7.a razreda nisu išli, nije nas bilo puno pa je jedan autobus bio dovoljan za sve učenike.

Plitvička jezera
Putem smo stali na Plitvičkim jezerima. Zadivila nas je prekrasna plava boja jezera i bistra voda slapova. Fotografirali smo se ispod velikog slapa i vozili se brodom. Osjećaj je bio neopisivo lijep. Nstavili smo put. U autobusu je bilo vrlo zabavno- slušali smo glazbu, zafrkavali se, a neki su i spavali.

Napokon stigosmo
Ubrzo smo stigli u Sv. Filip i Jakov, točnije u apartmansko naselje Margarita Maris . Bilo je tako lijepo, poput malog grada. Ravnatelj je podjelio ključeve kućica te smo se otišli raspremit i malo odmoriti.

Plaža
Nakon odmora spremili smo se za kupanje i krenuli na plažu. More je bilo prekrasno, ali je nebo bilo oblačno i nisu se baš svi kupali.Počela je padati kiša koja nas nije omela, ali smo se , ipak vratili u kućice.

Bez izlaska
Otišli smo na večeru, tzv ,švedski stol i dobro se najeli. Nakon večere trebali smo obić Sv. Filip i Jakov,ali zbog kiše ipak nismo. No, kiša nam nije pokvarila zabavu. Odlazili smo jedni kod drugih te se svi skupa zabavljali dok su razrednici i ravnatelj pili kavu. Ubrzo je kiša prestala, ali je već bilo prekasno za odlazak u grad, pa smo nastavili sa zabavom. Došlo je i vrijeme za spavanje.Iako umorni od puta, mnogi te noći ni oka nisu sklopili.

DRUGI DAN
Buđenje-plaža-ručak-plaža
Teškom mukom ustali smo jer su nas razrednicu budili za doručak. Umorni i još napola uspavani, stigli smo na doručak. Nakon doručka spremili smo se za plažu na kojoj nas je more razbudilo. Odlično smo se zabavljali, kupali i sunčali.Otišli smo na ručak i dobro se najeli, malo odmorili, a onda opet ista zabavna priča kao i poslije doručka.

Zadar
Nakon večere spremili smo se za odlazak u Zadar. Cure su se duže spremale od dječaka jer su pažljivo birale što će odjenuti. Krenuli smo u Zadar. Ubrzo smo stigli u taj prekrasni grad. Malo smo prošetali , gledali i kupovali razne suvenire,a curama se najviše svidjela trgovina Funky Fish. Vraćajući se natrag u Sv. Filip i Jakov, neki su već zaspali zbog neprospavane noći dok su se drugi ludo zabavljali.

TREĆI DAN
Prije podne
Ovo smo se jutro ranije probudili i otišli na doručak. Zatim smo se spremali za kupanje i otišli na plažu. Kao i svaki dan , dobro smo se zabavljali, vozili pedalinama i kanuima, jeli sladoled, sunčali se i osvježavali u moru.

Split
Nakon ručka malo smo se odmorili. Lijepo smo se odjenuli, a cure kao i obično, duže šminkale. Krenuli smo prema Splitu, no put je bio duži nego do zadra. Kao i uvjekl u autobusu je bilo zabavno. Stigli smo u Split, razgledali Dioklecijenovu palaču i fotografiraliu se kraj Grgura Ninskog. Svatko je dodirnuo njegov palac i nešto poželio.Još smo se malo šetali , a zatim otišli na pizzu. Poslje smo se još malo šetali rivom i kupovali suvenire.U Sv. Filip i Jakov vratili smo se u sitne sate i izmoreni otišli na spavanje

Četvrti dan
Obilazak Sv. Filipa i Jakova
Nakon doručka otišli smo na plažu, dobro se zabavili, ručali, odmorili se, a zatim krenuli u šetnju Sv. Filipom i Jakovom, tim prekrasnim gradom. Sjedili smo u malom parku, gledali more, a neki su kupili razglednice za uspomenu.
Biograd i zabava
Nakon šetnje smo večerali, spremili se i krenuli u Biograd na Moru. Ondje je bilo zabavno. Vidjeli smo Indijance koji su svirali neku svoju glazbu, plesali i oponašali glasove životinja. Nakon povratka iz Biograda imali smo zabavu, neki su plesali i pjevali dok su drugi sjedili i žalili što je to bila posljednja noć u tom prekrasnom gradiću. Za to vrijeme neki su se opraštali od prijatelj iz Županje.

PETI DAN
Spremanje i posljednji posjet plaži
Nakon doručka otišli smo spremati stvari. Pogledali smo jesmo li što zaboravili,a zatim torbe i kovčege odnjeli do autobusa. Posljednji put smo otišli na plažu na kojoj su se neki još jednom, posljednji put, okupali. Nakon ručka ušli smo u autobus tužni što napuštamo taj prekrasni grad, ali opet sretni što se vraćamo u naše Đakovo.

Smiljan
Na povratku smo posjetili Memorijalni centar Nikole Tesle koji je u Smiljanu, mjestu njegova rođenja.Tamo smo vidjeli neke od njegovih izuma i saznali nešto više o njegovom životu i radu.

Nastavak puta
Vrativši se na autoceatu, nastavili smo put prema Đakovu. U autobusu smo se odlično zabavljali.Pjevali smo, smijali se i prepričavali što nam je najbolje, a što nam se baš i nije svidjelo.

Ponovo u Đakovu
Vidjevši katedralu u daljini, shvatili smo da uskoro slijedi radtanak i postali nemirni. Petnaest minuta prije ponoći, odnosno prije proslave pola nove godine, stigli smo pred vatrogasni dom gdje su nas dočekali roditelji. Krenuli smo kućama prepričavajući roditeljima najljepše događaje. Mislim da će to putovanje ostati trajno urezano u našim sjećanjima

komentiraj (3) • printaj#

8.b razred generacija 07/08

Na samom početku
U prvom razredu bilo nas je 24-ero. Tjekom svih ovih godina, broj učenika našeg razreda neprestano se mjenjao. Iz našeg razreda otišlo je osmero učenika. Sada smo najmanji, ali i najnestašnij razred! Upoznajte nas!

Ekipa za očevid
U ovu skupinu ubrajaju se naši dobro poznati biseri bez kojih razred ne bih bio isti. To su Niko, Matrix, Stipa, Božo, Beljo i Veky. Svaki sat neštao provaljuju i pokušavaju nas nasmijat. Beljo je naš skejter i rado pravi grafite. Matrix, dobro poznati mozak za matematiku te izvrsatan sportaš. Stipa je dobro poznat po svojim forama, pročitanim časopisima i odgledanim filmovima“čudnog“ sadržaja (he he...)U budućnosti se vidi kao kuhar. Osim toga, jako je dobar prijatelj. Tu nam je i Božo koji svoje gluposti i nove ideje voli rado isprobati u školi pa često završi s opomenama. Zbog nekih izjava, mislimo da bih trebao dobiti medalju! Kada su u pitanju gluposti i nestašluk, u tu priču rado se ubaci naš mister Niko.Curama je on već dobro poznat, baš se pitamo zašto? Jel tako cure? He, he...Uvjek ga zanimaju najnovije informacije. Uplašimo li se ponekad gromoglasnog smjeha iz zadnjih klupa, bez brige, to je samo naš Veky, u razredu dobro poznat po svom smijehu. Ponekad se stvarno začudimo kako se može toliko smijat . Sve u svemu, oni su naši razredni biseri koje jednostavno morate zavoljet!

Fantastična četvorka (K.I.T.A.)
To su Kristina, Ivona, Tihana i Antonela. Već su niz godina najbolje frendice. Sve četiri su išle na ritmiku . Ponekad nas znaju dobro nasmijati. Kiki i Hana su odlikašice i kad god trebate pomoć, možete ih potražit. Cure su za svaku pohvalu!!!!

Pinky i Mea
Te dvije cure su se ovu godinu jednostavno našle.Postale su naj... Mea je tu da nas uvjek nasmije svojim glupostima, bez nje razred ne bi bio isti. Pinky je naša darkerica s električnom gitarom.Unatoč njezinoj selidbi u Dračice, nastavila se školovat s nam te smo joj na tome jako zahvalni.

Dika I Nina
Eh, njih dvije se stalno smiju (jedino one znaju zašto). Nina je uvjek spremna za nove pustolovine i zabavu. Obožava narodnjake , zna ih skoro sve. Ona i stipa uvjek zajedno zapjevaju.već dugi niz godina bavi se kuglanjem.Voljela bi postati novinarka.Dika sluša svašta pomalo, ali najviše rock. Već dugo se bavi jahnjem i ide na folklor. Luda je i otkvačena. Njih dvije su najbolje frendice.

GabyTomo i Igor
Oni su više mirnija strana razreda.Ponekad se pridruže curama. Igor je naš novinar, volio bih postati šumarski tehničar. Vrlo dobri dečki s kojima se možete zabaviti!!!!! Tomo –druga Severina.HE HE...,a Gaby je šaljivac na tuđi račun.

Predsjednik Toše Proeski
To je Nino kojeg jednostavno obožavamo. Stalno smišlja neke nove ideje i rođeni je pjevač. Zna svaku Tošinu pjesmu napamet (čak i na makedonskom). Razredna legendo!!!!!!!!!!!

Ančiy i Buba
Bave se folklorom te otkad znaju za sebe najbolje su frendice. Ančy je odlična učenica koja pohađa glazbenu školu. Buba se već dugo bavi jahanjem. U njihovom društvu uvjek se možete nasmijat. Vrlo su simpatične cure.

Marina
Ona je rođeni talent, voli pjevati i plesati. Bavi se hip-hopom. Sigurni smo da će je njezina darovitost u budućnosti biti od velike koristi.

Rado ih se sjetimo
Nažalost, otišli su Matea, Tea, Ante,Luka,Elvis,Dario,Edita i Ivana.Rdo ćemo ih se sjećati!!! Želimo im svu sreću u budućnosti.

Došao i ostao
Naš Veky koji se od početka savršeno uklopio. Svaka čast!!!!!!!!!!!!!!

Zahvala
Hvala učitelju Hrvoju Bolariću i Marij Klobučar koji su uvjek bili uz nas od prvog do četvrtog razreda te profesorici Ljiljani Brajko i Miri Tokić za protekle četiri dodine. Hvala Vam što ste uvjek s nama rješavali naše probleme.

ponedjeljak, 28.07.2008.

ĐAKOVAČKI VEZOVI 6.7.2008.

Na vezovima je bilo ludilo.Dobro smo se zabavili a neki su se cak i napili.U lunaparku je bilo odlično i jako ludo i jako smo se dobro zabavili.Mislim ono ovi vezovi su mi bili najbolji od bilo kojih vezova do sada.Odlazak s prijateljima na piće i u vezovski šator na koncert bilo je fenomenalno.to se nemoze opisat.Jedava cekam sljedece vezove da se opet jako dobro zabavimo i napijemo ko pičke.ono koma čoeče...nemam riječi...

komentiraj (0) • printaj#

Get your own Chat Box! Go Large!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.